You are here

Garancija i zamena

GARANCIJA

Ako vam proizvod iz nekog razloga ne odgovara možete ga vratiti u roku od 7 radnih dana i izvršiti zamenu za neki drugi proizvod iz naše ponude u istoj vrednosti ili skuplji uz doplatu razlike u ceni. Za proizvode koje vraćate po osnovu garancije sami snosite troškove dostave. Zamenske artikle šaljemo tek po prijemu artikala koje vraćate.

PAKET PO PRIJEMU OBAVEZNO OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA.

Za naknadno utvrđena oštećenja obratite nam se putem kontakt forme ili telefonom. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA KUPACA

Član 1

Ovim pravilnikom Prodavac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.candlestudio.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Prodavca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.candlestudio.rs kupuje proizvode.

Član 3

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod, u roku od 7 dana od dana isporuke.

Istekom ovog roka kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:

  • U zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanja iste.
  • Proizvod koji reklamira vrati u originalnom pakovanju u kojem mu je isporučen.

Član 5

Kupac nema pravo na prigovor ako je:

  • Propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika.
  • Nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom članova njegovog porodičnog domaćinstva.
  • Promenio odluku o izboru artikla nakon što mu je porudžbina poslata.

 

Član 6

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.

 

Član 7

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Prodavca, Kupac ima pravo po soptstvenom izboru na:

  • Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod.
  • Zamenu kupljenog proizvoda za neki drugi.

Candle Studio Odlukom o poslovanju ne vraća novac za kupljenu robu.

 

Član 8

Ukoliko je do greške pri isporuci došlo sa naše strane, mi snosimo troškove transporta.

Ukoliko je došlo do oštećenja pri transportu, kurirska služba je zadužena da sačini zapisnik (insistirajte na tome). Mi snosimo troškove transporta.

Ukoliko se radi o želji kupca za zamenom proizvoda, troškove transporta snosi kupac.

 

 

Član 9

Tek kada se proizvod ponovo vrati kod nas od strane Kupca, Kupcu tada šaljemo željenu robu za zamenu.

 

Član 10

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.